محل لوگو

مجموعه 3 جلدی کتاب بی نظیر «گفتگو با خدا» اثر نیل دونالد والش


مجموعه 3 جلدی کتاب بی نظیر «گفتگو با خدا» اثر نیل دونالد والش

معرفی نویسنده

نیل دونالد والش (به انگلیسی: Neale Donald Walsch) (زاده ۱۰ سپتامبر ۱۹۴۳) نویسنده سرشناس آمریکایی است. او تا به حال با نوشتن هفت جلد کتاب جنجالی توانسته‌است به یکی از موفق‌ترین نویسندگان حال حاضرجهان تبدیل شود. نام کتابهای وی، سه جلد کتاب «گفتگو با خدا»، دو جلد کتاب «مراقبه گفتگو با خدا»، «دوستی با خدا» و آخرین کتاب «وصل با خدا» می‌باشد.

نیل دونالد والش یک پیام رسان معنوی امروزی است که سخنانش به طور عمیقی بر جهان اثر می گذارد. نیل با اینکه علاقه اولیه ای به دین داشت ولی ارتباط عمیقی با معنویت نداشت. او در زندگی حرفه ای خود بسیار موفق بود ولی قبل از مکالمه مشهور خود با خدا در جستجوی معنای معنوی در زندگی بود. مجموعه کتابهای "گفتگو با خدا" که از تجربه زندگی او پدید آمده است به 37 زبان ترجمه شده است، و به میلیون ها نفر کمک کرده و الهام بخش تغییرات مهمی در زندگی روزمره آنها بوده است.

معرفی کتاب گفتگو با خدا

جلد اول

کتابی که زندگی شما را متحول خواهد ساخت. به تو تجربۀ خارق العاده ای را مژده می دهم. تو می توانی با خدا گفتگویی داشته باشی. بله . بله . می دانم می خواهی بگویی … چنین چیزی امکان ندارد. تو احتمالاً تصور می کنی (یا اینطور به تو آموخته شده)، که چنین چیزی ممکن نیست. به عقیده تو، هر کس می تواند با خدای خود درد دل کند، این،کاملاً عملی است، ولی نه اینکه با او سخنی بگوید. منظورم این است که، خدا جوابی به تو نمی دهد، اینطور نیست؟ حداقل به شکل مکاملۀ معمول روزمره! این تصوری استکه من هم روزی داشتم. و بعد محتویات این کتاب بر من حادث شد. باور کنید واقعیت را می گویم.

جلد دوم

اجازه دهید با این جمله حرفم را آغاز کنم که این کتاب کاملاً به جا و درست و به موقع، وارد زندگی شما شده است. ممکن است اکنون متوجه حرفم نشوید؛ ولی هرگاه آنچه انتظارش را داشتید دریافت نمودید، آن وقت به فواید و آثار اعجاب انگیز این کتاب پی خواهید برد. هر چیزی در زندگی به موقع خود اتفاق می افتد، ورود این کتاب به زندگی شما از آن جمله بوده و لذا به هیچ وجه استثنا به شمار نمی آید. آن چیزی که در اینجا پیدا می کنید همان چیزی است که مدتها بود به دنبالش می گشتید و آرزوی آن راداشتید.آنچه در اینجا با آن روبه رو می شوید، ناچیزترین و شاید اولین تماس واقعی شما با خداوند می باشد.

جلد سوم

عید پاک ١٩٩۴ است و من طبق دستور، قلم به دست نشسته ام. منتظر پروردگارم هستم. او قول داده همانگونه که در دوعید پاک گذشته آشکار شد، بر من ظاهر شود، تا گفتگوی مدت دار دیگری را شروع کنیم. سومین و آخرین گفتگو –حداقل برای حال حاضر. این فرایند – این ارتباط خارق العاده در سال ١٩٩٢ شروع شد و در عید پاک ١٩٩۵ پایان خواهد گرفت. سه سال، سه کتاب.

 

کل مجموعه چیزی در حدود 845 صفحه کتاب الکترونیکی می باشد.


مبلغ واقعی 100,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 95,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 85

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

فروش انواع فایل های دیجیتالی اعم از جزوه، کتاب، فیلم های آموزشی و ...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما