محل لوگو

کتاب و فیلم ها و جزوات و نمونه سؤالات مرتبط با مبحث 17 قانون ملی ساختمان


کتاب و فیلم ها و جزوات و نمونه سؤالات مرتبط با مبحث 17 قانون ملی ساختمان

مبحث هفده مقررات ملی ساختمان با عنوان لوله کشی گاز طبیعی هفدهمین مبحث از مباحث بیست و دوگانه مقررات ملی ساختمان است که از منابع مهم برای آزمون نظام مهندسی رشته های مختلف به شمار می رود.

لوله کشی گاز مایع، گازهای سوختنی به غیر از گاز طبیعی و گازهای غیرسوختنی شامل این مبحث نشده و تنها مقررات مرجع طراحی، اجرا و نظارت بر لوله کشی گاز ساختمانها و محوطه ها در کشور است.

مقررات مبحث هفدهم با هدف طراحی، اجرای لوله کشی، نصب و نگهداری وسایل گازسوز در ساختمانها و محوطه ها در جهت ایمنی اشخاص و اموال، بهداشت، رفاه ساکنین و کاربران، حفظ محیط زیست، مصرف بهینه گاز و مصالح لوله کشی و حفظ زیبایی ساختمان و محوطه تدوین گردیده و باید در طرح، اجرا و بهره برداری رعایت گردد.

در این محصول شما فایل الکترونیکی کتاب مبحث 17 را در دو ویرایش خواهید داشت 1- ویرایش سال 1389 که تا یکسال دیگر معتبر خواهد بود 2. ویرایش 1401 که از سال آینده ملاک عمل این ویرایش خواهد بود

در ضمن در این فایل کلی فیلم های آموزشی و حل تست و تمرین و نیز جزوات خلاصه شده کتاب به صورت تایپ شده و نیز به صورت دستی موجود می باشد که می تواند راهنمای مناسبی برای مهندسین و مجریان و طراحان عزیز برای آزمون مبحث 17 باشد.

در ضمن کلی نمونه سؤال به همراه کلید و گاها پاسخ های تشریحی نیز در این مجموعه وجود دارد


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 129

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

فروش انواع فایل های دیجیتالی اعم از جزوه، کتاب، فیلم های آموزشی و ...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما