محل لوگو

پرینت نقشه های اتوکد به صورت دسته ای


پرینت نقشه های اتوکد به صورت دسته ای

نرم‌افزارها و ابزارک‌های مختلفی برای پرینت گرفتن فایل‌های autocad به صورت دسته‌ای وجود دارد. لذا خروجی فایل‌های آیزومتریک که تعداد زیادی فایل dwg می‌باشد را می‌توانید با استفاده از آن ابزارها به پرینتر بفرستید و یا به فایل pdf تبدیل کنید.
مشابه با ابزارهای فوق، من هم یک ابزار بسیار آسان با کاربری راحت تهیه کرده‌ام که می‌توانید با استفاده از آن، تمام فایل‌های dwgدر یک فولدر و تمامی زیرفولدرهای آن را به پرینتر بفرستید. در این کد، مهم نیست چند فولدر تو در تو دارید. فقط کافی است فولدر اصلی را معرفی کنید و پس از آن، دیگر نگران چیزی نباشید. خروچی این کد‌، یک فایل scr است که باید آن را بگیرید و داخل اتوکد رها کنید. شروع می‌کند به پرینت گرفتن تمامی فایل‌هایی که درون آن فولدر ریخته‌اید.
با استفاده از این کد، می‌توانید پرینتر مورد نظر را معادل adobe pdf تنظیم کنید تا به جای پرینت کاغذی، فایل‌ها را به pdf تبدیل کنید. دقت کنید به هنگام تبدیل فایل‌ها به pdf، ممکن است بعد از هر فایل، آدرس فایل را برای ذخیره‌کردن بپرسد. جهت رهاشدن از این مشکل، کافی است تنظیمات پرینتر را در printers and faxes طوری انجام دهید که برای ذخیره کردن آدرس نپرسد و یا بعد از تبدیل هر فایل، شروع به باز کردن آن نکند.

این کد به زبان MATLAB نوشته شده است و برای اجرای آن، ناگزیر از نصب این نرم افزار هستید.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 201

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

فروش انواع فایل های دیجیتالی اعم از جزوه، کتاب، فیلم های آموزشی و ...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما